• Haberler
  • Genel
  • Başkan Şahin Şerifoğulları, Belediye Personeliyle Bayramlaştı

Başkan Şahin Şerifoğulları, Belediye Personeliyle Bayramlaştı

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye bünyesinde görev yapan personellerle bir araya gelerek bayramlarını kutladı.

Belediyenin çeşitli birimlerinde görev yapan çalışanlarla gerçekleştirilen bayramlaşma programında personellerle sohbet eden Başkan Şerifoğulları, Elazığ’a hizmet noktasında gösterdikleri özverili çalışmalar dolayısıyla tüm mesai arkadaşlarına teşekkür etti. Başkan Şerifoğulları, yaptığı açıklamada, “Aziz şehrimiz Elazığ için büyük bir fedakârlık ve özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarımıza emekleri ve gayretleri için teşekkür ediyor, kendilerinin ve ailelerinin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda, birlik ve beraberlik mesajları verilirken, Başkan Şerifoğulları tüm personele sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram temennisinde bulundu.

Mavi Haber Merkezi

Bakmadan Geçme